Pages: (3) 1 2 [3]  ( Go to first unread post )

Gradssystemet på forumet, Hvordan gradere seg og hvilke grader
Tor-Ivar
Posted: 19th April 2005, 13:16

Canned Man
Group Icon

Group: Admin
Member No.: 10

QUOTE (Laiton @ 25th May 2004, 23:26)
Synes beltan fra 5.dan og opp burde ha romertall. D blir tøft. Vess d går an å fikse da.

Det blir ikke avslørt noe om hvordan beltene ser ut før folk når opp til dem selv. Det kan visst ta noen år før vi får se noen som har grand master-beltet. CJ og jeg har allerede startet med førstemann-til-10000-poster-konkurranse, men det er ennå ingen som vet hvor grensen går (bortsett fra vi som er admin da). Så når får vi se flere som ønsker å være med på dette? Som tidligere nevnt er det bare å hive seg med på lekene våre, som neste post-leken, Joss-do, ...en fin liten historie... (startet av überspammer som ikke spammer: Per-Johnny) og Aramils chat – for å nevne noen – for å stige i gradene. Det skal ikke mange dagene til for å stige i grader dersom man hiver seg løs på neste post-leken, i hvert fall... smile.gif Så hvem utroper seg selv til å skulle bli den neste senioren blant oss?

Og ikke minst: FÅ LITT AKTIVITET HER! Hvor i all verden har det blitt av folk?

--------------------
Couragous people do not surrender hope.
– Drizzt Do'Urden.

I følge testen, er jeg en nøytralt god hobbit-trubadur med str10, dex16, con10, int14, wis10 og cha11.
Tor-Ivar
Posted: 20th April 2005, 7:28

Canned Man
Group Icon

QUOTE (Laiton @ 25th May 2004, 23:26)
Synes beltan fra 5.dan og opp burde ha romertall. D blir tøft. Vess d går an å fikse da.

Vess du står på og posta, så kanskje du får dæ en overraskelse i fræmtia. Og det e førræs'n ikkje denj ting som ikkje kanj fikses. Det e bære å spør det, veit du, så fiksa æ det, men vess det hasta, så kanj det lønn sæ å sennj en epost.

--------------------
– Drizzt Do'Urden.

I følge testen, er jeg en nøytralt god hobbit-trubadur med str10, dex16, con10, int14, wis10 og cha11.
Tor-Ivar
Posted: 21st April 2005, 14:20

Canned Man
Group Icon

Håper dere liker det nye, flotte gradssystemet. Som dere ser, er det tilføyd en hel haug med nye grader. Dermed blir det kortere tid mellom hver grad.

I tillegg er det tilføyd et krav om deltakelse for i det hele tatt å få belte. Med andre ord er det ingen som får belte uten å poste her.

--------------------
– Drizzt Do'Urden.

« Next Oldest | Tips for å få et trivelig og aktivt forum | Next Newest »

Topic OptionsPages: (3) 1 2 [3] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 1.9884 seconds | Archive