| · <!> Forum Regels <!> · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| Shicomm / Bas |
Posted: Jan 9 2009, 12:03 PM
|
![]() Administrator Group: Admin Posts: 2.305 Member No.: 1 Joined: 13-April 03 |
Nu we een hyve hebben ( http://mikodojo.hyves.nl ) ga ik ook weer eens serieus aan het werk met de website.
Het 'multi-media' gedeelte is voorzien van verse youtube clips en op korte termijn komen er nieuwe foto's bij. Voor het leden gedeelte ben ik nog op zoek naar leden die hier iets neer willen zetten. Interesse? Mail even naar shicomm@budo-taijutsu.info met een foto en een leuk stukje dan zorg ik er voor dat het op de site komt. Ook zoek ik mensen die graag iets zouden willen schrijven voor de overige delen van de site. Heb je goeie ideetjes ? Je mag ze altijd doormailen maar je kunt ook zelf artikelen plaatsen op de site , meld je ook daarvoor even via de mail zodat je toegang krijgt tot het "schrijvers" gedeelte van de site. -------------------- Lived the 1st experience, made the 2nd thrill, boosted the 3rd rush and survived the 4th fear
The path continues ... Shicomm @ Japan - Part 5 ... Coming soon ... |
| Shicomm / Bas |
Posted: Apr 23 2009, 09:40 AM
|
![]() Administrator Group: Admin Posts: 2.305 Member No.: 1 Joined: 13-April 03 |
Als gevolg van een technisch probleem ligt de site momenteel plat
Ik ben momenteel druk doende om dit te herstellen. Excuses voor het ongemak. -------------------- Lived the 1st experience, made the 2nd thrill, boosted the 3rd rush and survived the 4th fear
| Shicomm / Bas |
Posted: Apr 24 2009, 10:45 AM
|
Door een hoop pech en een corrupte backup is de site helaas nog steeds "leeg" .
Het ziet er naar uit dat ik helaas weer vanaf 0 moet beginnen met het opbouwen... Voordeel is wel dat ik de site software van een grote update kan voorzien waardoor er meerdere mogelijkheden komen voor de bezoekers en leden. Zo word het makkelijker om zaken toe te voegen aan de site. Ik hoop binnen enkele dagen een beginnetje te hebben ! -------------------- Lived the 1st experience, made the 2nd thrill, boosted the 3rd rush and survived the 4th fear
| Shicomm / Bas |
Posted: Apr 28 2009, 10:35 PM
|
Na meerdere pogingen te hebben gedaan om de update te verwerken moet ik helaas opgeven...
De lijst met fouten is dusdanig lang dat ik pas over weken klaar zou zijn met updaten en dan nog zou er zeer veel werk moeten worden gestoken in het schoonvegen van de pagina's. Het goede nieuws is dat de 'oude' site weer terug is ! Na meerdere backups te hebben geprobeerd had ik ineens een werkende versie te pakken ( die uiteraard meteen veilig is gesteld Ik ga proberen om zoveel mogelijk tekst te redden van de oude site en probeer mogelijk ergens in mei om dan een 'schone start' te maken. Ik hou jullie op de hoogte ! -------------------- Lived the 1st experience, made the 2nd thrill, boosted the 3rd rush and survived the 4th fear
![]() |
![]() ![]() ![]() |