Jigoogaeshido, "Que?"
Jan81
Posted: May 17 2008, 07:28 PM

Newbie

Group: Members
Member No.: 354

Hallo allemaal,

Bij mijn zoektocht naar een vechtsport/kunst/whatever (die discussie wil ik niet opstarten wink.gif ), kwam ik in mijn omgeving o.a. een locatie tegen waar "Jigoogaeshido" gegeven wordt. Ik kan hier maar bar weinig informatie over ontdekken. Eén van de forumleden heeft hier jaren geleden een post over gemaakt (zo kwam ik ook op dit forum terecht, via google) waarin hij in ieder geval niet enthousiast was. Waarom, dat werd er niet bij verteld.

Heeft iemand meer kennis van deze stijl? Kan ik het uberhaupt serieus nemen? Er zijn genoeg alternatieven in de buurt zoals jiu jitsu, judo, aikido en nog wat andere sporten/stijlen...

Alvast bedankt smile.gif
Shicomm / Bas
Posted: May 19 2008, 08:59 AM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

Inmiddels is er her en der wat graafwerk verricht naar wat feiten over de stijl en z'n grondlegger.
Voor meer info hierover : Zie dit topic @ colosseumforums

Ik heb er persoonlijk geen ervaringen met het jigogaeshido maar door die 'schoonheidsfoutjes' heb ik wel zo m'n bedenkingen.

--------------------
Lived the 1st experience, made the 2nd thrill, boosted the 3rd rush and survived the 4th fear
The path continues ... Shicomm @ Japan - Part 5 ... Coming soon ...
« Next Oldest | Vechtsport algemeen | Next Newest »

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Archive

Google Forum