| · <!> Forum Regels <!> · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Kageru / Daniel |
Posted: May 31 2005, 07:23 AM
|
|
Vaste klant ;) Group: Members Posts: 94 Member No.: 98 Joined: 30-November 04 |
welkom bij de familie Peter,
je moet weten dat je heel wat kennis kan opdoen door op onze fora's rond te hangen is iets wat wij spijtig genoeg niet hadden als we begonnen zijn |
| poezebeest / Judith |
Posted: Jun 2 2005, 07:27 PM
|
![]() Nieuw lid Group: Members Posts: 10 Member No.: 123 Joined: 2-June 05 |
Hoi allemaal
ik ben Judith van Dommelen en woon samen met Maarten in Oegstgeest en binnenkort op de Wilgenlaan in Voorschoten. Ben in januari bij Michel en Karel in Oegstgeest begonnen met trainen via Roland, en heb er tot nu toe best veel lol in, ook omdat het als bijna medisch bioloog (afstuderen augustus a.s.) lekker bedenken is wat er bij allerlei bewegingen gebroken en gescheurd kan -------------------- This is your world. These are your people. You can live for yourself today, or help build tomorrow for everyone -VNV Nation-
|
| Jouke |
Posted: Jun 2 2005, 09:51 PM
|
||
|
Trouw gebruiker Group: Members Posts: 186 Member No.: 13 Joined: 23-May 03 |
Even een algemene tip over de spelling van het woord ninjutsu. Op internet is het zeer onverstandig om het als "ninjitsu" te spellen omdat je dan nogal snel geassocieërd wordt met bepaalde lieden waar je liever niet mee geassocieërd wil worden. -------------------- "L'enfer c'est les autres" Jean-Paul Sartre
|
||
| Shinobi / Erik |
Posted: Jun 3 2005, 06:34 AM
|
![]() [sdk-L2-XO] Group: Members Posts: 594 Member No.: 7 Joined: 17-April 03 |
Och, als je zelf maar weet wat je doet toch.
-------------------- 6 person, non smoking, drinkubarru
|
| gmK / Kevin |
Posted: Jun 3 2005, 11:26 AM
|
||
![]() Forum meubulair Group: Members Posts: 336 Member No.: 8 Joined: 17-April 03 |
You ownzor |
||
| Kennin / Achim |
Posted: Jun 4 2005, 09:37 AM
|
![]() [sdk-L3-XO] Group: Members Posts: 745 Member No.: 36 Joined: 23-November 03 |
Ooooh! Een dame! Ik wil ook dames bij ons in de dôjô!
Met dames trainen is ZO anders! Dames hebben VEEL minder moeite met "natuurlijk bewegen" en het "opgeven van gebruik van kracht"... schitterend! In ieder geval: een late "van harte welkom op het forum" -------------------- Achim "Kennin" Steigert
Shodan Bujinkan Budô Taijutsu Bujinkan Te-Nage Dôjô Antwerpen www.te-nage.be |
| poezebeest / Judith |
Posted: Jun 5 2005, 05:37 PM
|
||
![]() Nieuw lid Group: Members Posts: 10 Member No.: 123 Joined: 2-June 05 |
hehehe 't is dat jij het zegt want ik denk dat men hier in mijn geval iig anders over denkt -------------------- This is your world. These are your people. You can live for yourself today, or help build tomorrow for everyone -VNV Nation-
|
||
| Kennin / Achim |
Posted: Jun 5 2005, 05:54 PM
|
![]() [sdk-L3-XO] Group: Members Posts: 745 Member No.: 36 Joined: 23-November 03 |
Hehehe, neenee, geloof me maar. Zal wel niet lang duren voor je de krachtloze kracht en nagare begint door te hebben.
-------------------- Achim "Kennin" Steigert
Shodan Bujinkan Budô Taijutsu Bujinkan Te-Nage Dôjô Antwerpen www.te-nage.be |
| Shinobi / Erik |
Posted: Jun 5 2005, 08:44 PM
|
||||
![]() [sdk-L2-XO] Group: Members Posts: 594 Member No.: 7 Joined: 17-April 03 |
Ik ben het in ieder geval met hem eens -------------------- 6 person, non smoking, drinkubarru
|
||||
| L.Riefenstahl/John |
Posted: Jun 8 2005, 09:06 AM
|
![]() [sdk-L2-XO] Group: Members Posts: 189 Member No.: 18 Joined: 16-June 03 |
Die goede oude Glenn Morris zegt ook wat interessante dingen over vrouwen in de MA.
-------------------- |
| Taco |
Posted: Dec 6 2005, 11:17 AM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 2 Member No.: 135 Joined: 4-December 05 |
Hallo ik ben Taco en ik woon in duiven, ben 16 jaar en ik ga waarschijnlijk in Arnhem ninjutsu doen
Dat was het |
| CVG-T1 |
Posted: Dec 2 2008, 11:58 AM
|
|
Newbie Group: CV Posts: 1 Member No.: 487 Joined: 2-December 08 |
!
|
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |